top of page

Σεμινάρια Διαχείρισης Έργων (Project Management)


ree

Στο πλαίσιο του έργου «Στρατηγική Αριστείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας – Ανάπτυξης Κέντρου Καινοτομίας / Επιχειρηματικότητας» (SUB2: «Πανεπιστήμια Αριστείας» – ΤΑ 5180665), το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μέσω της Μονάδας One Planet Thessaly διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Διαχείριση Έργων (Project Management)»,  απευθυνόμενο σε φοιτητές, μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες, ερευνητές και μέλη ΔΕΠ του Ιδρύματος.

Στόχος του Σεμιναρίου

Το σεμινάριο έχει ως στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων σχεδιασμού, οργάνωσης, υλοποίησης και παρακολούθησης ερευνητικών, αναπτυξιακών και επενδυτικών έργων, παρέχοντας πρακτικά εργαλεία και σύγχρονες μεθοδολογίες που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα.

Περιεχόμενο – Θεματικές Ενότητες

• Κύκλος ζωής έργου και βασικές αρχές διαχείρισης

• Προγραμματισμός, οργάνωση και χρονοδιαγράμματα (Gantt, WBS)

• Χρηματοοικονομική διαχείριση – Προϋπολογισμός, έλεγχος κόστους, EVM, CPI/SPI

• Επικοινωνία, ροές πληροφορίας και συστήματα reporting

• Διαχείριση ανθρώπινων πόρων και συνεργατικών ομάδων

• Case studies και χρήση εργαλείων όπως MS Project, Smartsheet, Asana

Τόπος & Χρόνος Διεξαγωγής

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, 10:00–12:00 το πρωί.

Δηλώσεις Συμμετοχής

Παρακαλούμε δηλώστε συμμετοχή έως και την 3η Δεκεμβρίου 2025, μέσω του παρακάτω λινκ, ώστε να σας αποσταλεί ο σύνδεσμος παρακολούθησης του σεμιναρίου: https://us02web.zoom.us/meeting/register/aX3llkFvRIGXp86hPyl-7g

Δικαίωμα Συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οφέλη για τους Συμμετέχοντες

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν ενισχύσει:

• τις δεξιότητες προγραμματισμού και παρακολούθησης έργων,

• τη χρηματοοικονομική και διοικητική τους επάρκεια,

• την ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας στις ομάδες έργου,

• τη συμβολή τους στη συμμετοχή σε χρηματοδοτούμενα έργα και ερευνητικές συνεργασίες.

 
 
 

Σχόλια


bottom of page