Σας υπενθυμίζουμε ότι στις 27-29 Νοεμβρίου 2025 υλοποιείται στο Τμήμα μας το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φοιτητών Νοσηλευτικής, στο οποίο με χαρά υποδεχόμαστε συμμετέχοντες από όλα τα Τμήματα Νοσηλευτικής των Πανεπιστημίων της χώρας. Η τελετή έναρξης του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 13:00 στο Αμφιθέατρο Εκδηλώσεων του Τμήματος.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στο link
Σχόλια